piątek, 9 listopada 2012

Rozdział 9

Dzisiejszy poranek miałam dość zaskakujący . Otwierając swoje paczałki miałam pewność że mój książę będzie spał obok mnie ponieważ była dopiero godz. 8.30 a on śpi często do 11 nie myśląc dlaczego go nie ma postanowiłam zrobić sobie wycieczkę do Łazieneczki ale przed tym biorąc ciuchy na zmianę następnie udałam się po pomieszczenia zwanego łazienką i tam zrobiłam to co się robi w łazience . Z łazienki wyszłam w takim stroju : ( http://www.faslook.pl/collection/visit-3/ ) jeszcze na chwile odwiedziłam swój pokój po swój telefon ( http://www.google.pl/imgres?hl=pl&newwindow=1&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbnid=WZAZKIX5L3DrMM:&imgrefurl=http://www.agito.pl/pokrowiec-belkin-do-iphone4-niebieski-f8z892cwc01-799-639061.html&docid=NRwK_ZSlLEyGCM&imgurl=http://m2.agitomedia.pl/image/700x700/0/pokrowce-i-futeraly/belkin-do-iphone4-niebieski-f8z892cwc01.973318.2.jpg&w=600&h=700&ei=6QadUOjdAcfE4gTZiIDABQ&zoom=1&iact=rc&dur=173&sig=110998966906869509955&page=1&tbnh=148&tbnw=124&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:6,s:0,i:86&tx=45&ty=50 ) i zeszłam po schodach na duł , a tu niepodzianka nie ma żadne żywej dusz pomyślałam ''świetnie zostawili mnie'' -_- postanowiłam iść sobie coś zrobić zjeść ponieważ brzusio domagał się pokarmu i pomyślałam '' ja nie mogę jestem jak Horan '' . Wchodząc do kuchni zauważyłam kartkę na stole a na niej pisało :
''Droga Cleo wyjechaliśmy o 8 na wywiad  
nie chcieliśmy cię budzić , mamy nadzieje że sobie poradzisz .
 Wrócimy po 14 .  Ps. mam na dzieje że sobie poradzisz :)    
  Pozdrawiamy : Niall , Liam , Zayn , Louis i Harry .  ''

No po prostu zajebiście jestem sama prawie pół dnia . Hymm co by tu robić a wiem może łaskawie w końcu zrobię sobie to śniadanie , otworzyłam lodówkę na roścież i myślałam w końcu nic mi do głowy nie wpadło więc postanowiłam na standarowe śniadanie o nazwie Płatki z Mlekiem , wyciągłam miskę wsypałam moje ulubione płatki czekoladowe i zalałam je mlekiem , z moim śniadaniem męczyłam się aż 15 min. po prostu nie śpieszyło mi się nigdzie . Następnym moim celem było iście do pokoju , gdy już doszłam do mojego królestwa postanowiłam pograć na mojej gitarze ( http://www.google.pl/imgres?start=242&hl=pl&newwindow=1&sa=X&biw=1366&bih=643&tbm=isch&prmd=imvns&tbnid=iB43AOdyWGkBBM:&imgrefurl=http://sklep.all4m.com/gitary-akustyczne-c-31_32.html&docid=udGe6qEdcbf2kM&imgurl=http://sklep.all4m.com/images/products/Paola/Paola_CG94_BL_Gitara_akustyczna_niebieska.jpg&w=465&h=397&ei=CQudUIn_BpLQ4QTRvoHwAg&zoom=1&iact=hc&vpx=716&vpy=291&dur=379&hovh=207&hovw=243&tx=99&ty=119&sig=110998966906869509955&page=9&tbnh=138&tbnw=161&ndsp=28&ved=1t:429,r:52,s:200,i:160  piękna nie :) ) i zaczełam grać znany mi dobrze kawałek o nazwie What Makes You Beatiful :) 
Po skończeniu utworu pomyślałam że nagram go i wrzucę na YouTube i tak zrobiłam po 10min. było pół miliona wyświetleń O_O  Ja na to zaczełam piszczeć !
Po opanowaniu emocji postanowiłam się nie nudzić i pograć znów na mojej gitarce tym razem wydobyły się pierwsze dźwięki More Than This , po skończeniu utworu usłyszałam za sobą oklaski , odwróciłam się i zobaczyłam 4 uśmiechnięte mordki :D
- Od kiedy tu jesteście ? - spytałam
- Od solówki Nialla - powiedział Zayn
- Ale jak to możliwe przecież mieliście wrócić po 14 - powiedziałam zmieszana
- Kobieto jakie ty masz poczucie czasu jest już dawno po 14 ! - powiedział Louis
- Serio ! ! - krzykłam - Nie wiedziałam po prostu straciłam rachubę czasu - powiedziałam zawstydzona
- Widzicie to chłopcy w tym domu mieszka sześć talentów - powiedział dumnie Liam
- a kto jest tą 6 osobą może twój żółw Liam ? - spytałam
- A żółwie mówią ? - spytał Lou - A co dopiero śpiewają ? - był bardzo zdziwiony moją odpowiedzią
- No nie słyszałeś - powiedziałam bardzo realistycznie
- Nie Cleo dość żartów - powiedział Zayn - a teraz poważnie czemu nam nie powiedziałaś że masz taki piękny głos ? - spytał
- Haha . . .  ja piękny głos ? - powiedziałam z rozbawieniem
- Jakbyś nie miała ładnego głosu to byś na YouTube nie miała pół miliona wyświetleń - zakomunikował mi Niall
- Chciałam im dać swoje wycie bo mi się nudziło - powiedziałam na swoją obronę
- Cleo nas nie okłamiesz ja cię znam na tyle i wiem jak zawsze mówiłaś jak byłaś mała że będziesz piosenkarką - powiedział Liam . To mi teraz dowalił -_-
- Wiesz nie pomagasz - powiedzialam z sarkazmem
- Ale co nie chcesz spełnić swoich marzeń ? - spytał Niall
- Chce ale ... - zaczełam
- Nie ma ''ale'' i mam pomysł - zaczą Louis - za 3dni mamy koncert i ty razem z nami na nim wystąpisz ! -krzykną uradowany
- Po pierwsze Nie ! po drugie nie umiem śpiewać a po trzecie chcesz żebym się tam pozabijała z Harrym ? - spytałam
- Aaa... właśnie gdzie on jest - spytał Zayn
- O to jest pytanie - powiedział Louis
- To widać jacy jesteście rozkojarzeni on mówił nam że dziś wróci wieczorem - powiedział Liam
- Pewnie jest u swojej nowej dziuni - powiedziałam - jak ona miała na imię ? - spytałam
- Chyba Emma czy jakoś tak - powiedział Zayn - Louis ty masz z nim najlepszy kontakt to jak jego nowa laska ma na imię ?
- A bo ja wiem ma jakąś od wczoraj nową - powiedział Louis
- Wiecie może lepiej chodzimy do salony a nie siedzimy w u mnie ? - spytałam
- Tak to dobry pomysł - powiedzieli i zaczeli wychodzić ale został tylko Niall
- Powiemy im o nas -spytał mnie Niall
- Z miłą chęcią - powiedziałam i dałam mu całuska prosto w usta
- to chodź - powiedział i wzią mnie za rękę
Na dole chłopaki dziwnie na nas się gipili
- Słuchajcie ! -powiedziałam stanowczo - Ja z Niall'em jesteśmy od wczoraj razem  - powiedziałam prosto z mostu
- Wiedziałem że będziecie razem - powiedział uradowany Lou
- Widzisz zawsze się mówi prosto z mostu - powiedziałam z uśmiechem
- Ty i to twoje walenie prosto z mostu - powiedział to Niall na co wszyscy wybuchliśmy śmiechem
Po 5minutowej  głupawce wymysliliśmy maraton filmowy . Więc ja z Niall'em poszłam przygotować żarełko :D
Po jakimś czasie chłopaki zaczeli nas wołać czy nas tam wcieło a myśly mówili że chwila . Ha chwila dla mnie to od dziś 15min :D . Zanieśliśmy wszystko co przygotowaliśmy do salonu i klapnełam pomiędzy Niall'em a Zayn'em na kanapie . Film się zaczą okazało się że to Horror . Pod koniec Filmu wszyscy byliśmy tak wystrszeni jak ktoś zaczą dobijać się do drzwi a była już godzina 22 . Po jakimś czasie walenie ucichło
A myśmy się w gacie prawie posrali . Po ok. 5minutach usłyszeliśmy tak jakby otwieranie drzwi chyba klucz i wejście czegoś lub kogoś do mieszkania  . To był . . . . .


Już niedługo dowiecie się kto ich tak nastraszył :D  
Uwaga ! ! Rozdział 10 będzę prawdopodobnie jutro lub w niedziele . Więc się nie bójcie do niedzieli dowiecie się kto to był :) 
A tak w ogóle podobało się ? ? 
Miałam dziś trochu weny :)   Dziękuje za to że odwiedzacie mój blog i cieszę się najbardziej z tego że chcecie czytać moje wypociny :) 
Tu macie mojego Twittera bo widziałam parę komentarzy o temacie mojego twittera : https://twitter.com/Ola__Direction   
A właśnie nie pisałam z tego : 
Adminką jestem na 4 stronach podam wam ich linki jak chcecie możecie je '' like '' :)   
https://www.facebook.com/direectioon?ref=hl
https://www.facebook.com/pages/One-Direction-Big-Family-__/247570018675287?ref=hl
https://www.facebook.com/MlodapieknaINieMadra?ref=hl
https://www.facebook.com/pages/Little-Mix-Fakty/279532762153504?ref=hl
Dziękuje za uwagę i do widzenia :) 

2 komentarze:

Unknown pisze...

Tak i to bardzo.Blog jest ogólnie ekstra.
A ja sie domyślam kto to może być...

cyruslef pisze...

Masz bloga to podaj w Komentarzu :)