sobota, 10 listopada 2012

Rozdział 10

Był to nikt inny jak nasz w trzy dupy zachlany Harold .
- Witajcie - powiedział pijak - co wy się tak drzecie jak pojebani ? -spytał chwiejąc się na własnych nogach
- Harry może usiądziesz ? - powiedział Louis - Chodź usiądź bo zaraz się przewrócisz - powiedział z troską , podszedł do Harrego i pomógł mu usiąść na miejscu obok mnie -_- Po prostu super jakby Lou nie mógł sobie innego miejsca wybrać .
- A ty Cloe co nawet buzi nie dasz na powitanie - spytał Harry i zaczą się zbliżać do mnie ale ja szybko wstałam z kanapy unikając tego - Co uraziłem cię czy co ? - spytał pijak
- Po pierwsze nie jesteśmy razem po drugie spadaj po trzecie mam chłopaka ! - powiedziałam zdenerwowana
- Coś ty taka ostra ? - spytał Harry . Ja natomiast nic nie odpowiedziałam tylko poszłam do siebie do pokoju .  Słyszałam jeszcze jak ktoś za mną idzie kontem oka zauważyłam blond czuprynkę i wszystko było już jasne kto idzie mimo tego że byłam zła to się uśmiechnełam i czekałam na chłopaka przy drzwiach swojego pokoju , po chwili mój książę był tuż obok mnie i razem ze mną wszedł do pomieszczenia .
Położyłam się na łóżeczku i poklepałam miejsce obok mnie dając znać chłopakowi żeby się położył obok mnie , i tak zrobił chwile leżeliśmy obok siebie patrząc sobie w oczy aż w końcu zaczeliśmy się całować bardzo namiętnie aż w końcu zaczoł wsadzać ręce pod moją bluzke , wiedziałam że on chce żeby doszło do czegoś więcej a ja tego jeszcze nie chciałam . I znowu powtórka z rozrywki -_-
Wyciąglam jego ręce spod mojej bluzki i on chyba zrozumiał że nie chce
- Przepraszam nie wiedziałem że nie chcesz - powiedział speszony - nie będę cię do niczego zmuszać - powiedział blondynek
- Nie nic się nie stało ale dla mnie to po prostu za szybko - powiedziałam
- Zrobimy to jak będziesz już gotowa - powiedział i mnie pocałował .
- Wiesz myślałam że jak ci odmówię to po prostu zachowasz się jak Harry - powiedziałam
- Nie jestem taki jak on - powiedział na co się uśmiechnełam - ja chce żeby dziewczyna była szczęśliwa a nie tylko ją zaliczyć i zabrać się za inną - powiedział - Wiedź o tym że ja cię nigdy nie skrzywdzę - powiedział głaszcząc mój policzek na co ja dałam mu soczystego buziaka w same usta :)
Później gadaliśmy jeszcze o naszym zwiąsku a następnie odpłyneliśmy do krainy Morferiusza :)

Następny dzień :*

Rano budząc się zauważyłam nad sobą blond czuprynkę po czym dostałam buziaczka na powitanie dnia :)
Następnie wygramoliłam się z jego objęć i poinformowałam że idę się przebrać i odświeżyć on oczywiście chciał ze mną ale się nie zgodziłam :D Nie mam zamiaru brać prysznicu z mr. blond czupryna . Po zrobieniu co miałam zrobić w łazience wyszłam w tym stroju ( http://www.faslook.pl/collection/z-sowa-2/ ) . Dziwiłam się ponieważ na moim łóżku siedział już przebrany mój chłopak jeju jak to pięknie brzmi :) Zeszliśmy razem za rączkę na duł a tam cała zgraja małp nawet pan pijak jest .
- Hej wszystkim - powiedzieliśmy równiutko z Niallem
- No nareście wstały nasze gołąbki - powiedział Zayn a my usiedliśmy przy stole
- A właśnie Niall gdzie ty byłeś ? Bo jak szłem do ciebie do pokoju to cię tam nie było chyba z 3noc - powiedział ubawiony Louis
- Spałem u Cloe - powiedział prosto z mostu
- Szczerość - powiedziałam cicho
- Coś mówiłaś - zapytał Niall
- Nie nic nic - powiedziałam i się uśmiechnełam . Podczas śniadania Liam zaczą dziwny temat .
- Słuchajcie jak teraz jesteśmy wszyscy to mogę to powiedzieć ! - powiedział Liam - Słuchajcie myślałem z Zaynem i Louisem nad tym czy ty Cleo byś chciałą być członkiem One Direction ? - powiedział na co ja się zaktusiłam się wodą którą piłam
- Że co proszę ! - krzyknełam z niedowierzania
- To tylko jest twoja decyzja - powiedział Zayn
- Nie wiem co mam wam na to odpowiedzieć - powiedziałam - A w ogóle jeszcze tą decyzje powinniście przemyśleć z Niallem i Harrym - powiedziałam
- Więc chłopcy zgadzacie się na to żeby ona była w naszym zespole ? -spytał Louis
- Tak - Powiedział Niall
- Obojętne mi to - powiedział Harry
- Widzisz i masz ich zgodę teraz się cieszysz ? - spytał Zayn
- No nie wiem nie wiem . . . zastanowię  się - powiedziałam i po jakiś 10min. już zdecydowałam - Wiecie chłopaki moja odpowiedź brzmi . . .  . . .

Więc co chcecie żeby była razem z nimi w zespole czy też nie ? ? Piszcze w Komentarzach ''Tak '' lub ''Nie'' . Mam nadzieje że wam się podobał rozdział :) Dziś dopiero zauważyłam jaki rozdział 9 był długi ale im dłuższy tym lepszy prawda ? ?  
Dobra koniec przynudzania : Następny rozdział będzie prawdopodobnie w Piątek . Więc się nie martwcie i Papa:*

6 komentarzy:

cyruslef pisze...

Proszę o komentarze :)

Unknown pisze...

Rozdział jest super jak zawsze.

Moja odpowiedź brzmi NIE bo to by było już za bardzo pomieszane.Ale oczywiście ty zdecydujesz

Anonimowy pisze...

Rozdział super : )
Dla mnie lepiej , żeby 1D zostało w składzie 5 chłopaków . Ale decyzja należy do Ciebie ;)

Anonimowy pisze...

Ja chce zeby była członkiem 1D i moia odpowiedz brzmi "tak"

Anonimowy pisze...

TAK ! ! Chce zobaczyć co zmastruje jako członek 1D :D

Anonimowy pisze...

Nie