piątek, 16 listopada 2012

Rozdział 12

Dwa dni później :   

To już dziś muszę wystąpić z 1D . Wiecie jak się cieszę -_- wyczuwacie ironie prawda ?
Myślałam co dziś dziś stanie . Tego nikt nie wiem . Do salonu weszłam tak ubrana ( http://www.faslook.pl/collection/na-wakacje-10/ ) i nie zwracając uwagi na chłopaków poszłam do kuchni zrobić sobie śniadanie , po przygotowaniu sobie płatków poszłam do salonu gdzie była banda dziwolągów i usiadłam na kanapie . Nagle Niall chciał mi dać buziaka w policzek ale się specjalnie odsunełam . 
- Co cię ugryzło - spytał Niall . Nic nie odpowiedziałam 
- Hallo ! jest tam kto  - powiedział Louis zaś nic nie odpowiedziałam 
- Obraziłaś się na nas - spytał Zayn . WOW jeden przynajmniej mądry -_- ale tak i tak mu nic nie odpowiedziałam :D Później chłopcy dali mi spokój bo chyba wiedzieli że im nic nie odpowiem .
Po zjedzeniu płatków poszłam odnieść miskę do kuchni i iść coś tym debilom powiedzieć . 
- Słuchajcie wiecie jestem na was zła za to że mi kazaliście wystąpić na tym głupim koncercie !- powiedziałam stanowczo
- Ale przecież masz tylko 2 piosenki zaśpiewać - powiedział Liam
- Do tego jedną z nami a drugą sama to dla ciebie takie trudne ? - spytał Zayn 
- Yyy... tak ! !- powiedziałam 
- Kurde weś najpierw się zgadzasz puźniej wydziwiasz zastanów się w końcu a nie odstawiaj nam szopki - krzykną Niall i poszedł na górę chyba do siebie do pokoju 
- Nie dobra jesteś żeby wyprowadzić naszego spokojnego Nialla z równowagi - powiedził Louis
- Kurwa dajcie mi spokój ! - krzyknełam i pobiegłam do siebie do pokoju bo czułam jak łzy nabierają mi się do oczu  . W pokoju po prostu się poryczałam na dobre . Ryczałam jak bóbr dobre 10 minut , aż w końcu wziołam się w garść i postanowiłam wystąpić na tym koncercie może mi coś za to przyjdzie .
Wstałam z podłogi i wziełam swój telefon i  wysłałam mojemu bratu esemesa o treści :  '' Za ile mam być gotowa''   , a on mi odpisał  :  ''czemu nie zejdę na dół i się nie zapytam'' , a ja mu odpisałam : ''Jeśli chcesz żebym z wami jechała na ten koncert i wystąpiłam to podaj mi za ile mam być gotowa ! '' on dopisał '' Za godzine masz być na dole gotowa '' i właśnie tyle mi wystarczyło poszłam pogrzebać w szafie i wybrałam odpowiednie ciuchy następnie poszłam się odświeżyć , umalować i tak dalej , do pokoju wyszłam po mój naszyjnik z sercem który dostałam od Nialla razem z kolczykami  .Cały mój komplet wyglądał tak  :  http://www.faslook.pl/collection/modnie-22/  następnie spojrzałam na mojego Iphona który wskazywał że mam jeszcze 10 minut więc postanowiłam zejść do tej bandy . Na dole był gotowy tylko Harry i Louis a reszta to nie wiadomo gdzie była .
- Hej wiecie gdzie reszta - spytałam cicho na co oni chyba dopiero zauważyli moją osobę i zaczeli mnie lustować wzrokie .
- Kim jesteś i co zrobiłaś z naszą Cloe - powiedział Louis a Harry tylko cicho powiedział WOW
- No przecież miałam chyba występować dziś z wami - powiedziałam z lekkim pytaniem
- No miałaś ale nie sądziliśmy że jesteś taka piękna - powiedział Harry a mnie totalnie zamurowało i pojawiły się na mojej twarzy rumieńce .
- Więc kiedy wychodzimy - chciałam szybko zmienić temat i mi się udało
- Czekaj chwile - powiedział Louis - Chłopaki pospieszcie się bo tylko na was czekamy ! ! - krzykną na cały dom a po chwil było słychać tupot stup i pojawienie się Zayna i Liama obok nas , oni podobnie to Larrego na mnie zareagowali .
- Niall idziesz - krzykną Liam
- Zaraz idźcie już do auta ja zaraz doje - odkrzykną mu Niall
Więc po 2 minutach siedzieliśmy w samochodzie i czekaliśmy na Niall'a mam nadzieje że jeszcze mojego chłopaka nie wiem dlaczego ale miałam cały czas smutną minę i płakać mi się chciało z tego powodu że mogę być teraz singielką . Po chwili w samochodzie pojawił się Niall i popatrzał na mnie smutnym wzrokiem a następnie usiadł na przeciwko mnie i popatrzał się na mój wisiorek a następnie się lekko uśmiechną  . Po 10min. byliśmy na miejscu . Wysiedliśmy i poszłam za chłopakami do wielkiej Hali . Makijażystki dopadły chłopaków i po 30 min. wszyscy byli już na scenie a ja czekałam na swoje wejście
- Witajcie kochani słuchajcie chcemy zaprosić ważną dla nas osobę - zaczą Zayn
- Jest nią moja siostra Cloe - powiedział Liam na co widowani zaczeła piszczeć
- Więc zapraszamy moją dziewczynę a Liama siostrę do nas na scene - powiedział Niall a mi momentalnie na ustach pojawił uśmiech z tego co powiedział Niall . Ja szłam powolnym krokiem na scenę
- Witajcie - powiedziałam
- Wiec drogo Cloe czy masz ochotę z nami zaśpiewać utwór o nazwie What Makes You Beatiful ? - spytał Louis
- Wiesz z miłą chęcią - powiedziałam z uśmiechem
- Ale jest jeden warunek - zaczą Liam - śpiewasz moją zwrotkę - powiedział stanowczo
- Tak jest dady - powiedziałam ubawiona . Gdy usłyszałam pierwsze nuty melodii skapłam się dopiero że to ja śpiewam solówkę Liama . Po skończeniu utworu uciekłam ze sceny i przygotowywałam się do swojego drugie wejścia . Po 1godzinie chłopcy skończyli i ja zaczełam wchodzić .
- Hej - powiedziałam zestresowana - wiecie chłopcy mnie namówili żebym wam wystąpiła sama więc proszę     zaśpiewam wam piosenkę Ashley Tisdale - It's Alright, It's OK  ( http://www.youtube.com/watch?v=On_ZPiDEqkA ) . Po skończeniu utworu dostałam oklaski w piski dziewczyn momętelnie się zaczełam usmiechać - widać że wam się podobało a właście jeszcze mamy dla was niespodziankę - powiedziałam - a tak właściwie ja ją wymyśliłam - zaśmiałam się - ale czekajcie powiem wam ją jak pojawią się chłopcy , pomożecie mi ich zawołać ? - spytałam - dobra więc krzyczcie na trzy '' Chłopcy na scene '' dobra ?
zaczynam odliczać jeden , dwa , trzy CHŁOPCY NA SCENE ! ! ! - wszyscy krzykli , a po chwili pojawili się - ok więc jak już jesteście to może opowiemy drogim dziewczyną jaką mamy dla nich niespodziankę ? - spytałam
- Wiesz z miłą chęcią - powiedział Harry
- Dobra teraz chwila prawdy - powiedziałam i zrobiłam poważną minę - wiem jak kochacie te o to osoby - wskazałam na chłopców na co oni pomachali - i zapewne każna z was by chciała zamieszkać w ich domu cały tydzień ? - powiedziałam a dziewczyny zaczeły piszczeć - ale nie możecie wszystkie u nas zamieszkać , będą takie tylko 2 szczęściary które u nas zamieszkają na calutki Tydzień - powiedziałam
- Więc teraz nasz reflektor wybierze 2 z was - powiedział Niall - Więc zaczynamy - dodał po chwili reflektor padł na brązowo włosą dziewczynę - Chodź do nas - powiedział Niall do tej dziewczyn
- Teraz jeszcze czas na jedną szczęściarę - powiedział Louis i znów reflektor zaczoł krążyć po całej sali aż w końcu wpadł na blond włosą dziewczyne - Brawo wygrałam teraz podejdź tu do nas - powiedział
Po chwili obydwie dziewczyny stały obok nas a następnie pożegnaliśmy się z fankami i zeszliśmy ze sceny w 8-semkę .
- Więc jak macie na imię - spytał Zayn
- Ja Emma - powiedziała brązowo włosa
- Casandra - dodała blondynka
- Dobrze więc Casandro i Emmo podacie swoje adresy zamieszkania a następnie za 2 dni któryś z naszej piątki po was przyjedzie - powiedział Harry a ja im podałam kartki żeby tam napisały swoje adresy .
Po jakiś 30min. pożegnaliśmy się z dziewczynami i pojechaliśmy do domu . Po cięszkim dniu poszłam wziąść  dłogą kompiel , a puźniej poszłam spać oczywiście w piżamie .

I jak podobało się ?  Tylko proszę szczerze ! ! 
Następny rozdział będzie prawdopodobnie jak będę mieć Wene ! !  BO nie chce zrobić takiego dennego  rozdziału jak 11 więc przepraszam  :) 
Dziękuje za 1680 odwiedzających . Wiecie jak mnie mobilizujecie komentarzami pod każdym moim postem ? ? Dziękuję że chcecie czytać mojego bloga :)  Jak coś to o Emmie i Casandra pisałam na samym początku w Bohaterach :)
Jeden Komentarz = jeden uśmiech 


6 komentarzy:

Unknown pisze...

podobało ♥

sonixxd pisze...

Uśmiechnij sie xD
To opowiadanie jest mega <3 :***

OMG. pisze...

to jest super ! miejmy nadzieję, że te dziewczyny nie namieszają w życiu Cloe ;D

Unknown pisze...

Podobało się...
Już się nie mogę doczekać kolejnego ale z tego co tak sobię myśle to te dziewczyny napewno sporo namieszają.

OMG. pisze...

http://directiooneer.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html - zostałaś nominowana ;D

Anonimowy pisze...

dawaj następną <3