niedziela, 28 października 2012

Rozdział 6

Obudziłam się ardzo obolala . Otwieram oczy i się rozglądam gdzie jestem :D To co zobaczyłam przeszło moje najśmielsze oczekiwanie : Leżałam na kolanach Niall a na mnie spał Zayn  postanowiłam się pomalutku wstać bo mi się nie chce czekać jak te gnidy wstaną , zaczełam pomalutku wstawać ale oczywiści mój pech jest zemną i po prostu spadłam z kanapy zwalając tym samym Zayn'a oczwistością jest że się obudził ale mnie to ździwiło że tylko obudziałam zayna a inni nie przejmowali się hukiem O_O .
- Co się dzieje - zapytał mnie Zayn
- Jak to co spadłam z kanapy a ty spałeś prawie na mnie i tak wyszło jak wyszło że teraz leżymy tu - powiedziałam i wskazałam podłogę
- Wiesz dziękuje za taką pobudkę - powiedział trochę zły
- Nie ma za co . - powiedziałam - a własnie jak już nie śpisz to idź się ogarnij i robimy śniadanie - powiedziałam
- No dobra dobra - powiedział - Widać jesteś podobna do Liama - powiedział na co się zaśmiałam
- Wiem wiem - powiedziałam .
W pokoju postanowiłaś zaś wziąść szybki prysznic i ubrać to : ( http://www.faslook.pl/collection/chlodno-3/ tylko bez oczywiście torebki xd ) jeszcze się delikatnie umalowałam i byłam gotowa . Dziś zrobię im tą '' karną '' Kolacje z wczoraj tylko że to będze śniadanie :) wymyśliłam naleśniki z bitą śmietaną i nutellą  :D
Horanek będzie widać się cieszyć . Po jakimś pół godzinny gotowaniu z Zaynem wyszła wielka góra naleśników och Horanek będzie mieć zaciesz na całego :D . Postanowiliśmy ich obudzić w drastyczny sposób tzw . oblejemy ich zimną wodą :D będzie się działo . Więc wzieliśmy po jedną michę z nalaliśmy do nich lodowatej wody puźniej po cichu się do nich zakradliśmy i obmyśliliśmy plan taki że Ja obleje Louisa a Zayn obleje Liama a Nialla zostawie sobie na puźniej :D . Więc tak jak mówiłam wylaliśmy całe zawartości naszych mich na Liama i Louisa po prostu był tylko krzyk i pisk chlopców i nasz śmiech . Puźniej oczywiście chcieli nas zabić ale to nic powiedzieliśmy że zaraz ostygną naleśniki więc pobiegli do kuchni a ja podeszłam do Nialla i mu powiedziałam na uszko
- Niall chodź na śniadanie bo chłopcy zaraz ci wszystko zjedzą - powiedziałam na co Niall momentalnie wstał i pobiegł do kuchni , ja się tylko zaśmiałam . I poszłam w jego kroki .
- Zayn weś idź zawołaj Harrego - powiedziałam
- Dobrze nie chce żebyś była smutna - powiedział na co jak go przytuliłam
Więc Zayn poszedł po pana '' nie wiem co '' a ja sobie nałożyłam porcje naleśników . Po jakiś 2 min. przybył Zayn odziwo z Harrym . On oczywiście ani razu na mnie na spojrzał ja też nie miałam zamiaru się rozczulać więc udawałam że go tu nie ma .
- Macie na dziś jakieś plany - spytałam
- Tak dziś mamy wywiad - powiedział Louis
- Acha - powiedziałaś , znów będe musiała siedzieć sama - a o której ?- spytałam
- Dokładnie w studiu mamy być na 16.30 a wywiad mamy na 17 - powiedział - Liam
- A może chcesz iść z nami ? - spytał Niall
- Nie nie będę wam tylko przeszkadzać - powiedziałam ale w głębi duszy chciałam iść
- No weś się nie każ prosić tylko chodź z nami nie będzesz tu siedzieć cały dzień - powiedział Zayn
- Dobra niech wam będzie - powiedziałam na co chłopcy się od razu uśmiechli .
Tak więc do godzi. 15 wygłupialiśmy się i wogóle nam odpierdalało :D .
Puźniej każdy poszedł się przebrać ja też . Wybrałam ten zestaw : ( http://www.faslook.pl/collection/light-6/ ) . Puźniej czekałam oczywiście na resztę i pojechaliśmy Ziummmm :D .
Chłopcy powiedzieli żebym sobie siadła na widowni z resztą '' widzów '' więc tak zrobiłam . Ogólnie cały ten wywiad był nudny ponieważ pytali o nową płytę i w ogóle ale jak usłyszałam jedno pytanie o byłam ciekawa co odpowiedzą
- Chłopcy powiedźcie kto z was jest jeszcze wolny ? - spytałam reporterka
- W sumie ja i Zayn jesteśmy jeszcze tylko wolni - powiedział Niall
- Ooo . .. to Harry powiedz kim jest twoja wybranka serca ? - zapytała . Byłam bardzo ciekawa co odpowie .
- No  więc jest nią Cara Delevingne (jak nie wiecie jak ona wygląda tu macie fote http://bi.gazeta.pl/im/97/d5/b9/z12178839X,Cara-Delevingne.jpg ) - powiedział a we mnie po prostu coś pękło łzy zaczeły same lecieć po moich policzkach . Po tym jak Harry to powiedział to widziałam jak Niall i Liam patrzą w moją stronę . Ja od razu wyszłam z tego budynku ale napisałam także do Nialla i Liama że nie martwili się i że nic sobie nie zrobię a także że wrócę jeszcze dziś do domu . Postanowiłam się przejść po parku . Po jakimś 3godzinnym chodzeniu postanowiłam wrucić do domu . Nie mogę uwierzyć że chłopak w taki sposób ze mną zerwał . Wchodząc do domu poszłam od razu do siebie do pokoju . Poszłam wziąść długą kompiel , przebrałam się w swoją piżamę ( http://www.faslook.pl/collection/lve-14/ ) i poszłam się położyć . Po kilku minutach odpłynałam do Krainy Morferiusza .


Oczami Liama ;

Nie mogłem uwierzyć w to co powiedział Harry , jak to możliwe że ma inną dziewczynę a przecież jeszcze nie zerwał z Cloe . Po tym jak to powiedział widziałem że Niall też ja ja patrzy na Cloe której zaczynają cieknąć łzy z oczu po chwili po prostu wyszła . Po jakiś 2minutach od jej wyjścia dostałem esemesa żebym się nie martwił mam taką na dzieje . Po wywiadzie od razu pojechaliśmy do domu bez Harrego bo on poszedł do swojej dziewczyn -_- Jak Cloe sobie coś zrobi to go zabije . Po jakieś godzinie usłyszeliśmy otwierające się drzwi i Cloe wchodząca po nich . Uff nic się jej nie stało na szczęście postanowiliśmy na dziś dać jej spokój . Więc pogadaliśmy jeszcze trochę i poszlismy spać .