niedziela, 21 października 2012

Rozdział 1

Oczętami Cloe :

Ten mój ostatni miesiąc był po prostu dla mnie koszmarem . Nie mogę uwierzyć że teraz jadę już do mojego nowego domu . Nie miałam innego wyjścia ponieważ z mojej rodziny został mi jeszcze tylko Liam .
Z moich rozmyśleń wyrwał mnie głos Liama .
- Już jesteśmy - powiedział mój braciszek
- To jest dom w którym mieszkacie ? - Stałam pod wielgachną willą z basenem (moja mina O_o)
- Tak tu teraz będziesz z nami mieszkać - odpowiedział mi braciszek
- Proszę wejdź - liam otworzył mi drzwi wejściowe .
- Ale ten dom jest ogromny - Liam się zaśmiał
- Chłopaki chodźcie kogoś poznać ! - Krzykną
Jak na zawołanie zleciała się banda czterech dzikusów . :D
- Cloe to jest Niall , Zayn , Harry i Louis - Pokazał mi palcem na każdego - a chłopcy to jest Cloe wskazał na mnie swoim paluchem .
- Hej - uśmiecham się jak najpiękniej umiem a oni odpowiedziali mi tym samym
- Chodź pokaże ci twój nowy pokój -
- No wiesz co Liam nie możesz jej zostawić jescze z nami ? - zapytał bodajże Harry
- Na tą chwile z tobą jej nie zostawie ! - odpowiedział mu braciak
Więc poszłam za braciszkiem na piętro , to co zobaczyłam przeszło moje najmniejsze oczekiwanie (http://www.funkydiva.pl/wp-content/uploads/2011/02/pokoj-dla-nastolatki-inspiracje-zdjecia-1.jpg  ) .
-Ale ten pokój jest naprawdę mój ! -spytałam a Liam pokiwał głową na tak , a ja zaczełam piszczeć i bóg wie co robić .
- To ty się rozgość w pokoju a ja idę po twoje rzeczy .- powiedział Liam
- Ok - pierwsze co to rzuciłam się na łóżko. Jak Liam przyniósł mi moje rzeczy to pierwsze co zrobiłam to poszłam się przebrać w ( http://www.faslook.pl/collection/na-luzie-85/  ) i zaczełam się rozpakowywać .

Oczami Liama :

- Ale ty masz piękną siostrę - powiedział Zayn
- Wiecie chce was oświecić i odrazu powiedzieć tyczy się to waszej trujki - wskazałem na Zayna , Nialla i Harrego - sprubujcie tylko mi ją dodtknąć !
- Ale wiesz jak tam bym jej na pewno nic nie zrobił- powiedział Niall
-Ale i tak i tak nie chce mieć powtórki z kiedyś - powiedziałem
- To miała już chłopaka ? -zapytał Harry
- Nie wiesz nie miała - harry przewrócił oczami - a tak serio to miała ale on ją zdradził puźniej gdybym nie ja to by ją prawie pobił - powiedziałem
- co by jej zrobił - spytał Zayn ,a tak z ciekawości jak ten skurwysyn miał na imię? ?
- Sterling Knight - odpowiedziałem (macie fotke jak nie wiecie kto to http://i2.pinger.pl/pgr142/a7c2e896002d528d4bc8c7bd/sterling-knight.jpg )
- Czy on czasami nie jest sławny - spytał Niall
- Ale to było jeszcze przed jego '' przepiękną sławą '' . Proszę nie pytajcie jej o jej przeszłość . Za dużo przeszła . - powiedziałem
- Tak jest dady . - odpowiedzieli mi hurkiem

Oczami Cloe :

Po 2godzi  rozpakowywaniu się . Poszłam się odświeżyć i przebrać w piżamę
(http://www.faslook.pl/collection/lve-9/ ) . I poszłam kimnąć .   :D



I co podobało się ? ? To jest mój pierwszy blog z opowiadaniami więc przepraszam za takie besensowne
opowiadanie ! '














2 komentarze:

Unknown pisze...

Napewno będe czytała

zapraszam do mnie http://blog-o-onedirection765.blogspot.nl/

Unknown pisze...

superrrr :))