środa, 24 października 2012

Rozdział 4

Przypomnienie ! !

Wchodząc do domu chciało mi się po prostu śmiać z ich wyczynów . . .  

. . . nigdy bym o nich takie rzeczy nie pomyślała ! Niall i Zayn latali z szczotkami do kurzu i w różowych w serduszka fartuszki , Harry odkurzał  , Louis mył podłogę szmatą a Liam właśnie gdzie on jest ? 
Z moich rozmyśleń wyrwał mnie głos za mną .
- Jak ich do tego zmusiłaś ? - spytał się Liam a ja się zaśmiałam .
- Ma się urok osobisty - Powiedziałam i Obydwoje się zaśmialiście - a ty sobie patrz na nich dalej a ja idę się przebrać 
Wchodząc usłyszałam jak jeszcze chłopcy mówili do Liama : 
- Liam twoja siostra to demon ! -Powiedział Zayn a ja zaśmiałam się pod nosem
- Ale za to piękny demon -a harry musiał dodać swoje 3grosze . postanowiłam in odpowiedzieć 
- Dziękuje chłopcy - i szybko uciekłam do pokoju . Postanowiła na ten zestaw   ( http://www.faslook.pl/collection/fes/ ) . Z chodząc na duł zaczepił mnie Harry i zapytał czy pójdę z nim na spacer . Oczywiście się zgodziłam .
- Więc do kąd idziemy ? - spyałam
- No przed siebie - powiedział mi i uśmiechną się od ucha do ucha . Nagle zapadła między nami niezręczna cisza więc postanowiłam się odezwać .
- Ładna dziś pogoda - Szczeliłam nagle
- Tak bardzo ładna w Londynie to rzadkość - przytaknełaś
Prawie 1godzi. przechodziliście po parku , rozmawialiście , żartowaliście , przy nim czułaś się taka inna po prostu tak wolna  . Chyba się zakochałaś .
- Może usiądziemy ?  -Zapytał Harry i wskazał na ławkę
- Z chęcią . - powiedziałam 
-Wiesz chciałem ci to już dawno powiedzieć - Zrobił małą pałze - słucha Kocham Cię ! - jego słowa mnie po prostu zamurowały .
- Wiesz ja też chyba się w tobie zakochałam - Uśmiechasz się - Też cię Kocham - I wtedy cię pocałował oczywiście to odwzajemniłaś . Była to dla ciebie magiczna chwila która nie mogła trwać wiecznie , bo w końcu oderwaliście się od siebie i wtedy zapytał : 
- Czy być zechciała być moją dziewczyną ? - Spytał Harry
-  Z miłą chęcią - Powiedziałaś i znów się pocałowaliście 
W drodze powrotnej trzymaliście się za ręce . W końcu doszliście do domu po drodze ustaliliście jak powiedzieć chłopakom o was . 
-  Chłopaki ! !  -krzykną Harry
- CO ! ! ! - powiedzieli równo  
- No bo . . . - znów zrobił tą pałza - Chodzę z Cloe - powiedział
- Co ty powiedziałeś ? - zapytał z niedowierzaniem Liam
- To co słyszeliście chodzę od godziny z twoją siostra ! ! - Prawie krzykną Harry . Wiedziałaś że teraz masz przejebane 
- To może ja już pójdę ? - powiedziałaś ciszej 
- Nie zostań to tylko zwykła rozmowa  - powiedział Harry 
- Nie już jestem zmęczona więc pa - nic nie odpowiedzieli .Przecież musiałaś coś szybko wymyślić a to tylko przyszło ci na myśl :/
Byłaś w pokoju i dopiero teraz zobaczyłaś że jest dopiero 18 a ty chcesz iść już spać . Mądra dziewczynka . Ale postanowiłaś wziąść długą odprężającą kąpiel . Po 1godzinnej kąpieli postanowiłaś się nasmarować olejkiem truskawkowym . Ubrałaś się w swoją piżamkę ( http://www.faslook.pl/collection/pidzamka-3-2/ )
Wychodząc z Łazienki zobaczyłaś na swoim łóżku Harrego .
-Harry co ty tu robisz ? ? - zapytałaś
-No dziękuje za takie powitanie . - udał focha
- No przepraszam . Po prostu się ździwiłam twoja obecnością na moim łóżku - powiedziałaś
- To już mnie nie kochasz ? - Wstał i zaczoł podchodzić do mnie
-  Nie Kocham tylko ty być się nie ździwił gdybyś wychodził z łazienki i ja bym na twoim łóżku leżała ? - spytałaś
- Dobra wygrałaś ! Ździwił bym się i to bardzo - powiedział
- I widzisz ! - Wzioł i mnie pocałował . To nie był taki zwykły pocałunek tylko taki bardzo namiętny . Harry dalej mnie całując położył na łóżku i zaczoł wsadzać ręce pod moją bluzkę . O nie do tego po dopiero zaczętym zwiąsku nie chce ! Tak samo było z moim byłym , przespałam się tylko z nim a na drugi dzień mnie zostawił . Od razu wyciągnełam dłonie Harrego spod mojej bluzki . On zrobił ździwiną mine .
-  Co nie chcesz ? - spytał
-  To dla mnie jeszcze za szybko - powiedziałaś
-  Wiesz jestem zmęczony idę spać pa - powiedział i po prostu wyszedł chciałaś coś dodać ale było za puźno. Zostawił mnie samą w pokoju . Ale tak naprawdę co on sobie myślał że co po 2godz. zwiąsku polecę z nim do łóżka ? Grubo się myli . W końcu poczułam jak powieki mam cięszkie i w końcu zasnełam .

I jak podobał się rozdział ? ? 

2 komentarze:

Unknown pisze...

Tak uwielbiam to

Unknown pisze...

podoba , podoba <33