poniedziałek, 22 października 2012

Rozdział 3

Rano przebudziałam się po godzinie jedenastej O_o a to najgorsze że jestem rannym ptaszkiem . Posanowiłam wziąść się w garść i poszłam wziąść szybki prysznic i ubrałam to
(http://www.faslook.pl/collection/jesieniowa-moda/ ) Z chodząc na duł po prostu przeszło twoje naśmielsze oczekiwanie to co zobaczyłaś był to cały salon w jakieś brei O_o Po prostu jakby przez niego przeszło przedszkole !
- Kurwa co wyście tu zrobili ! ! ! - Stałam zaszokowana
- Dużo by mówić - powiedział mi Zayn . chłopcy mu przytakneli
- Ja tu nie wytrzymam psychicznie z wami ! ! - krzyknełam - sprzątajcie tu i to teraz ! ! - wrzasnełam
-Dobrze mamo - powiedzieli równo . W tedy dostałam po prostu tyk w oku .
- Idę zjeść na mieście ! Jak wrócę ma być błysk ! - chłopcy tylko coś jeszcze mówili pod nosem ale się nimi nie przejmowałam tylko im jeszcze powiedziałam - Miłego sprzątania chłopcy

Idąc przez miasto napotkałam dużo ''fanek One Direction '' i co mnie w tym najbardziej zdziwiło ?
Może to że nie jestem jakąś gwiazdą tylko siostrą Liama Payne a one już ode mnie żądają autografów i żebym sobie z nimi zdjęcia pstrykała . To dla mnie po prostu przesada . Ciekawe co one sobie niedługo wymyślą ? Może będą się chciały zaprzyjaźnić? O nie to nie dla mnie ! Nie opowiadałam jeszcze wam o mojej przyjaciółce Casandra . Chodź od jej wyjazdu mineło 4 lata to jeszcze o niej nie zapomniałam może ona też . Było by dobrze gdy by nas się kontakt nie urwał ;/ Do tej pory trzymam wszystkie pamiątki z nią związane , i marze że pięknego dnia się spotkamy . Dla niektórych to jest nie realne ale dla mnie jest to możliwe ponieważ mi to obiecała że kiedyś wróci do mnie i że mnie nigdy nie zapomni ja tego dotrzymałam a ona to jeszcze nie wiem . Z moich rozmyśleń wyrwał mnie widok naszej willi , chyba naszej lub mam ją określić że ich . Sama nie wiem :/
Tylko jestem ciekawa czy w 2 godz. posprzątali ?

Wchodząc do domu chciało mi się po prostu śmiać z ich wyczynów  :D . . .
CDN . .. . .




I jak Podobało się  ?? ? ? ? ?

4 komentarze:

Unknown pisze...

No podoba! Baldzio! Kiedy next?! Dzięki, zę często dodajesz! Czekam!

Unknown pisze...

tAk super

Zarry pisze...

Pisz dalej świetny , jak masz tt to byś mi mogła napisać jak będzie 4 rozdział ok? https://twitter.com/Horanek_Hug

Unknown pisze...

czekam na nn <3