sobota, 5 stycznia 2013

Rozdział 19

Co mogłyśmy zobaczyć jak się odwróciłyśmy ?  No nikogo innego jak : Zayna , Louisa i Harrego.
- Powaliło was do końca - zapytałam się tych debili
- Takkkk - powiedzieli churkiem
- Widać że wam się nudzi - powiedziałam - A gdzie reszta - dodałam po chwili
- Tu jesteśmy - patrze z kąd wydobywa się głos i co widzę ? Za ściany wychodzi zaginiona dwójka + Danielle i Eleanor .
Uknuli to czy co ? ? Mniejsza o to trzeba coś wymyślić <cwaniak>
- Wiecie ja sobie idę cześć - Powiedziałam i wyszłam , a oni chyba zgupieli . Poszłam do swojego królestwa i postanowiłam ogarnąć trochę garderobę , a w czasie sprzątania wpadłam na wspaniały pomysł jak zobaczyłam pudełko z jego zawartością .

** Paczałki Nialla ** 
Zgupieliśmy jak Cloe sobie poszła myśleliśmy że będzie się drzeć na nas czy coś ale nie zrobiłam tego . Zaczytam bać się tej dziewczyny .
- Wiecie coś nam to nie wyszło - oznajmiłem
- Nie no co ty - powiedział Louis
- Wiecie chyba nikt z nas tego nie przewidział - skomętował Liam
- Trzeba było by iść zobaczyć czy ona jeszcze żyje - powiedział bardzo poważnie Harry
- To który idzie - zapytała się Daniella
- To chyba jest oczywiste że Niall lub Liam tam powinni iść - dodała Eleanor
- Więc który z nas tam polezie - zapytał się Niall
- A może wszyscy tam pójdziemy - spytała się Casandra
- To też dobre - powiedział Zayn i usłyszeliśmy krzyk i jak coś spadło więc niewiele myśląc wszyscy pognali do pokoju Cloe , a tam w garderobie leżała Cloe z zakrwawioną głową . Automatycznie wszyscy zaczeli panikować .
- Uspokójcie się ! - krzykła Cloe
- Ty żyjesz - Zapytał się Harry
- Nie kurde jestem duchem - powiedziała sarkastycznie

**Oczy Cloe**

- Jak ty to zrobiłaś że jesteś cała ze krwi - zapytał mnie Liam
- Co na ciebie spadło - dodał Louis
- Dacie mi coś w końcu powiedzieć - znów prawie krzykłam
- Słuchamy cię - powiedzieli wszyscy churkiem
- Wiec .......

To co im powiem Cloe dowiecie się w następnym rozdziałe . Wiecie teraz nie wiem kiedy będzie nowy rozdział ponieważ mam mnóstwo nauki (Jestem w 2gimnazjum) więc błagam nie pytajcie co chwile mnie kiedy będzie nowy rozdział będzie prawdopodobnie co sobotę . Dziękuje za taką ilość odwiedzin :) 
I dziękuje że czytacie moje wypociny ...
Kontakt ze mną :  45626245 ( moje gg ) mogę wam pisać przez gg że jest już nowy rozdział u mnie .
Jeszcze raz dziękuje i jak chcecie to piszcie co byście chcieli żeby Cloe powiedziała im . 

4 komentarze:

Unknown pisze...

Fajny rozdział.
A ja nwm co ona im powie haha

Anonimowy pisze...

Za krótkie

Unknown pisze...

Fajny ale krótki :( ale pisz dalej będę czekać cały tydzień :/

Bigos xd pisze...

W takim momencie ?! :/ czekam na następny ! D