piątek, 18 stycznia 2013

Rozdział 22

Co ja mogłam zobaczyć ?
 No oczywiście debili którzy byli cali w pierzu i czekoladzie ?
Nie ja ich mam z dnia na dzień co raz bardzie dość . Postanowiłam nie zwracać uwagi na tych debili tylko iść na górę . Idąc do pokoju postanowiłam posiedzieć troszkę na Laptopie ponieważ go troszkę zaniedbałam . Siedziałam sobie na TT i czytałam różne wyzwiska do mojej osoby , ja się zbytnio tym nie przejmuje wyzwiskami . Po około godz. przybył do mnie Niall oczywiście z słoikiem nutelli i dwoma łyżkami . Po z kończeniu słoika byliśmy oczywiście cali z Nutelli . Postanowiłam się iść wykąpać , wziełam ze sobą moją piżamkę i poszłam do łazienki , a następnie do spania :)

*****Następny Dzień*****

Na nogach byłam już od 6 rano ponieważ bardzo się przejmowałam tym spotkaniem . Była godz. 9 , a spotkanie miało być o 12:00 . Postanowiłam iść poszukać jakiegoś ładnego zestawu , przecież muszę przy takim kimś wyglądać poważnie a nie jak żul z pod mostu . Postanowiłam ubrać to , zegar pokazywał że jest już 11  WOW długo mi zajeło to szukanie . Wziełam Nialla i pojechaliśmy . Wchodząc do środka budynku dopiero mnie złapał mega stres to dobrze że był Niall bo by inaczej chyba uciekła , szliśmy i szliśmy aż doszliśmy . W końcu jakiś gostek mnie zaczepił i kazał iść za nim , nie wiele myśląc poszliśmy razem z Niallem za nim . W końcu doszliśmy do jakiego pokoju w którym bym mega stół taki jakby no nie wiem ...
- Dzień Dobry - Powiedział jakiś inny gostek - Ja z panienką gadałem wczoraj przez telefon - Dodał
- Dzień Dobry - Zdołałam tylko tyle wydusić
- A pan to - zapytał się tzw. gostek mojego Nialla
- Ja chłopak tej pani - powiedział
- A ty czasem nie jesteś z zespołu - zapytał
- Tak jest z One Diection - powiedziałam znużona
- To ty dziewczyno ich znasz - zapytał jeszcze inny gostek
- No raczej jeden z tych chłopaków to mój brat a drugi chłopak - powiedziałam
- Aaa.... to dla tego z kąś cię znałem - powiedział  , a ja postanowiłam mu nie odpowiadać
- Proszę usiądźcie - powiedział tzw.gostek  i usiedliśmy - Wiec pla pla pla pla pla pla pla (Sorry nie wiem jak się zawiera takie umowy :P ) - Więc zgadzasz się na podjęcie umowy z naszą firmą - spytał po swoim monologu
- Chwila muszę się zapytać zawodowca - powiedziałam - Wiec Niall co mam robić - szepnełam do niego
- ty zgodzić się - powiedział
- Więc prze pana zgadzam się - powiedziałam
- Dobrze wiec proszę to podpisać i od następnego tygodnia zaczynamy nagrywać twoją pierwszą płyte - powiedział
- Ok - powiedziałam - Dziękuje za wszystko . Do zobaczenia - dodałam
- Do zobaczenia - powiedział mój szef :D
W powrocie do domu Niall wszystko mi opowiedział na czym polega tzw. Show Biznes .
A w domu znów mieliśmy niespodziankę czyli . . . . . .

W następnym rozdziale dowiecie się co znów zrobili :) 
Wcześniej nie dodałam nowego rozdziału ponieważ nie miałam weny a dziś mi się kuzynka urodziła i mnie naszła wena :) 
Dziękuje że tak w ogóle chcecie czytać jeszcze moje wypociny :) 
Wszelkie pytanie proszę pisac na mojego gg (45626245) lub na mojego twittera : https://twitter.com/Alex__Direction  

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Super ; d

Lola pisze...

Super rozdział *.*
Kiedy dodasz nowy ? : C + Zajebiste tło :33333

Gosiaaax3 pisze...

Heii... ;3 Chciałam Cię poinformować, że Twój blog został nominowany do Liebster Award. <3 Więcej informacji u mnie na blogu. http://zyjzwyciestwempomimoprzegranej.blogspot.com/

Lola pisze...

HEJ : ) Zostałaś nominowana do Liebster Adwards http://1djedenkierunek1d.blogspot.com/

Lola pisze...

Liebster Adwards jesteś nominowana http://1djedenkierunek1d.blogspot.com/

Tofik pisze...

Rozdział świetny, jak masz czas to wejdź na mojego http://1d-tajemnicza-dziewczyna.blogspot.com/

. ~ Misia_Czek pisze...

NOMINUJĘ CIĘ DO LIEBSTER AWARD.

PO WIĘCEJ INFORMACJI ZAPRASZAM DO SIEBIE