środa, 13 lutego 2013

Rozdział 24


*****Oczami Nialla*****

Usłyszałem na dole jakieś krzyki więc z ciekawości zeszłem na dół i zobaczyłem jak Cloe i Victorą się biją od razu zawołałem chłopaków żeby mi z nimi pomogli .... chwile potem Liam czymał Cloe ,a ja Victorie . Trzymałem ją nie za mocno bo ta mi się wyrwała i walła doniczką moją Cloe później widziałem tylko jak Cloe pada na ziemi i jest pełno krwi na ziemi ..... 
- Dzwońcie po pogotowie - Krzykną Zayn ale chyba widział że wszyscy są w szoku więc sam to zrobił .
Po 5minutach u nas pod domem było pogotowie które wzieło naszą Cloe na noszach do karetki . 

**Tydzień Później** 
Cloe dalej była w śpiączce ,a ja dalej nie mogłem w to uwierzyć że takie coś stało się akurat u nas w domu .
Codziennie przesiadywałem w szpitalu i rozmawiałem z moją Cloe chodź ona była w śnie ... 
- Cześć Skarbie - zaczełem - Wiem że mnie nie słyszysz ale tak pragnę żebyś się w końcu obudziła - dodałem i chyciłem jej dłoń ,a następnie po prostu zaczełem płakać tak płakać ,po prostu już nie miałem siły ... za dużo tego wszystkie już jest . Położyłem głowę na jej łóżku a następnie odpłynełem do krainy Morferiusza . 

**Oczami Liama**

Nie cierpię tej Viktorii za to co zrobiła mojej maleńkiej siostrze . Dalej się z tym nie mogę pogodzić że takie coś stało się pod naszym dachem gdybym tylko wtedy był na parterze to może by do tego wszystkiego nie doszło ... albo po prostu los tak chciał niestety nikt tego nie wiem . Teraz trzeba czekać na cud aż wkońcu się obudzi ..... 

**Oczami Cloe** 

Obudziłam się ,a następnie poczułam masakryczny ból głowy . Otworzyłam oczy i zobaczyłam że jestem w białej sali i obok mnie ktoś spał . Niewiele myśląc postanowiłam tego ktosia obudzić . Dotkłam go a ten jak oparzony uniusł sie do góry i automatycznie się uśmiechną 
- Cloe nareście się obudziłaś - powiedział uradowany 
- Kto to Cloe ,a najważniejsze kim ty jesteś - zapytałam 
- Ale jak to nie pamiętasz mnie - zapytał mnie blondyn 
- Nie - powiedziałam .....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hejj przepraszam za taki krótki rozdział ale po prostu nie daje rade z tym gipsem pisać więc przepraszam :(
Mam nadzieje że mnie nie zabijecie za taki dziwaczny rozdział i za to co narobiłam z Cloe po prostu mam doła i w ogóle zero weny więc przepraszam :)
Mój twitter ----> https://twitter.com/Olcia_69
Follow me ... robię Follow Back <3
Już niebawem dam nowy rozdział chyba w piątek lub sobotę :)
6 komentarzy = Nowy rozdział !


6 komentarzy:

Opowiadania Wiktorii M. pisze...

owww... będzie siędziało. :-)

Unknown pisze...

podoba mi się <3

jakkochatowroci.blogspot.com - pojawił się kolejny rozdział :) Zapraszam do komentowania i obserwowania :))

Andzia pisze...

cudowne <3czekam na next :D

bullshit pisze...

OMG ! Jak to nie pamięta ?! :O
Ale fajnie piszesz. Będę tu wchodzić regularnie i komentować ;**

Czekam na następny ! :)

shine star pisze...

Ale się dzieje ;) Super rozdział! :D

http://letmeloveyou1.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Super,Czekam na następny!!!!OLa:P