niedziela, 3 lutego 2013

Rozdział 23

A w domu znów mieliśmy niespodziankę czyli jakąś obcą dziewczynę siedzącą u nas w salonie z chłopakami  . . .
Nie wnikam w tą dziewoje która się na mnie gapi jak by mnie chciała zabić . Z moich rozmyśleń wyrwała mnie ręka Nialla która chyciła moją rękę .
- Wróciliśmy - powiedział Niall
- Ooo.. to dobrze przedstawię ci kogoś - powiedział Zayn - To jest Victoria moja kuzynka - powiedział - Victoria to jest Cloe i Niall - dodał
- Hej - przywitałam się ,a ta ''Victoria'' jak by z przymusu się ze mną przywitała. Boże jaka rozpieszczona zdzira -.-
- Witaj Niall - Powiedziała Victoria ,a we mnie się normalnie gotowało jak widziałam jak się do niego zaczyna podlizywać. Postanowiłam zakończyć tą jej szopkę i pokazać kto tu rządzi .
- Yhy. Niall może coś zjemy - spytałam
- Pewnie zaraz do ciebie dojdę - powiedział i dalej kontynuował swoją rozmowę z tą tapeciarą . Poszłam do kuchni i czekałam aż raczy przyleź do mnie do kuchni .

*30 min Później* 

Nie no nie wierze ! Zapomniał o mnie . Po prostu mnie olał i ja czekałam na niego te debilne 30 minut w kuchni . . . skończyło się dobre !
Wychodząc z pomieszczenia zauważyłam że MÓJ CHŁOPAK gada dalej z tą debilną dziewczyną -.-
Przechodząc obok nich powiedziałam trochę do Nialla.
- Wiesz dziękuje ci za to że na ciebie musiałam tyle czekać - powiedziałam mu na ucho i poszłam do siebie .
Będąc w pokoju zadzwoniłam do Casandry żeby do mnie przyszła i tak uczyniła . Była u mnie po 5 minutach   oczywiście musiałyśmy obgadać to moje wydanie płyty i w ogóle ,a następnie porozmawialiśmy o Victorii .
Po godzinie 21 siedziałam już sama w pokoju ponieważ Casandra musiała już iść . Posiedziałam na Twiterze , Ask i Facebooku do godziny 23 a następnie usnełam . . .

*Następny Dzionek* 

W nocy śniło mi się że Victoria całowała się z Niallem na moich oczach ,a co najgorsze że Niall wyznał jej miłość . Nie myśląc więcej o tym debilnym śnie poszłam się kompać .Ubrałam taki strój ,a następnie pomalowałam się lekko . Z chodząc do salonu nie myślałam że mogę wpadnąć na panią TAPETE .
- Patrz jak łazisz - powiedziałam
- Ja patrze nie to co ty - odpowiedziała mi
- Co trochę cementu cie z ryja spadło - spytałam
- Haha bardzo śmieszne - powiedziała - moja rada nie zbliżaj się do Nialla bo on jest mój - dodała
- Chyba cię bóg opuścił - powiedziałam i chciałam ją wyminąć tylko że ona mnie pociągła za włosy i w taki sposób powstała między nami piękna bójka !
Wiem że pod koniec jak chłopcy nas od siebie odciągają a następnie widziałam już ciemność . . .

---------------------------------------------------------------------------------------
Tak wygląda Victoriaa ----> 

Hejaaa mam nadzieje że wam podobał się ten rozdział :) Wiem że bardzo dawnooo nie było rozdziału ale przepraszam nie miałam na to czasu ;( 
Mam nadzieje że nastepny rozdział będzie nieco wcześniej niż ten :)
Pytać o następne rozdziały itd możecie na : 
Twitter : https://twitter.com/Olcia_69
Ask : http://ask.fm/Olcia0198
Tu i tu wam odpowiem :)
Musi być co najmniej  5 komentarzy żeby był nowy rozdział !



6 komentarzy:

LeAgathe pisze...

Czekam na następny :33

Unknown pisze...

Świetny ale ta Victoria grrr

Freedom . pisze...

Czeekam na nowy ; *

Freedom . pisze...

Czeekam ; *

Unknown pisze...

Wspaniały ! :) Chcę kolejny!

Unknown pisze...

Daaaaaaleeeejjjjj <3