czwartek, 14 marca 2013

Rozdział 26

następnie we czwórkę udaliśmy się do wyjścia ,a tam spotkało mnie zaskoczenie ponieważ byli tak jacyś goście z aparatami i pełno nastolatek . . . momentalnie zgłupiałam ale na szczęście chyba to zobaczył Liam bo mnie chycił i widać że kazał iść . Po wejściu do samochodu z Casandrą bo chłopcy powiedzieli że zaraz wrócą ..
- Czemu tu byli ci ludzie z aparatami i tyle tych dziewczyn - spytałam 
- Wiesz ci z aparatami to fotografie a te dziewczyny to fanki chłopaków - powiedziała
- Fanki - powiedziałam zaskoczona - to kim oni są że mają fanki - dopytywałam się 
- Są po prostu sławni - powiedziała ,a ja postanowiłam zamilknąć bo widać było że ona nie chciała mi już odpowiadać . Po około 30 min. pojawiły się nasze gwiazdunie ...

*10 Min później*

Chłopaki kazali my wyjść z samochodu bo jak oni to powiedzieli ''jesteśmy już w domu'' .
Widząc ten moja buzia sama ze zdziwienia się otworzyła ! Był to dla mnie Szok że mieszkam w takim Domu przepraszam w willi ! 
Cała podjarana weszłam do owej posiadłości ,a tam siedziała jeszcze pozostała 3 chłopaków którzy grzeszyli i to bardzo urodą ^_^ 
Postanowiłam usiąść obok chłopaka w bluzce w paski 
- Hej - powiedziałam niepewnie - mogę tu usiąść - zapytałam 
- Siemka - Powiedział miłym głosem - Głupio się pytasz siadaj - powiedział ze śmiechem 
- Przepraszam że o to pytam ale jak masz na imię - spytałam 
- Louis Tomilson - powiedział dumnie  
- Więc Louis kim ja dla ciebie jestem - spytałam 
- Przyjaciółką i siostrą w jednym - powiedział 
- Oj dziękuje - powiedziałam 
- Proszę bardzo - powiedział ,a po chwili było słychać krzyk i bieg Niall po schodach który wbiegł do salonu
- Co się stało - spytałam wystraszona 
- No bo ..... 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hejka wszystkim ;D 
Od razu na wejściu chce was przeprosić że po taki długim okresie czasu pojawił się dopiero rozdział ale miałam urwanie głowy + chłopak ze mną zerwał :(
Więc postaram się nowy rozdział zrobić jak najszybciej ;D 
Z pozdrowieniami @Caat_69 


6 komentarzy = Następny rozdział ;*



4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zajebiście piszesz!

Andzia pisze...

Cudny .. ja chce next !!

Andzia pisze...

Ja chce next !

Lena Castillo pisze...

Hej ! Zostałaś nominowana do
The Versatile Blogger
Więcej informacji na
http://my-love-on.blogspot.com/